سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

اگر مردم برنامه ای برای غنی سازی فراغت شان نداشته باشند، دچار افسردگی می شوند. چالش «طناب زنی» برنامه ای است که از سوی اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ در روزهای کرونایی اجرا می شود.

چالش طناب

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده است و روان شناسان توصیه می کنند شهروندان برای ساعات فراغتشان در منزل برنامه ریزی کنند. خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی، بازی با کودکان و مشارکت در کارهای خانه، برای غنی سازی فراغت در روزهای کرونایی مفید هستند. براساس توصیه کارشناسان تربیت بدنی در این روزها نباید ورزش را فراموش کرد و از انجام حرکات کششی و نرمش های سبک غافل شد.

چالش طناب زنی، برنامه شاد و مفرحی است که به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ و با مشارکت شهروندان اجرا می شود.

«محمد حیدری»، رییس اداره سلامت و تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷، در گفت و گو با خبرنگار ما در توضیح بیشتر این چالش گفت: «طناب زنی ورزش شاد و مفرحی است که نیاز به ابزار و فضای خاصی ندارد و شهروندان با حداقل امکانات می توانند در منزل انجام دهند.»

او ادامه داد: «این روزها که شهروندان به ماندن در خانه تشویق می شوند،   چالش طناب زنی در منزل با هدف غنی سازی اوقات فراغت  و توسعه ورزش شهروندی در منزل اجرا می شود.»

به گفته حیدری، شرکت در این چالش محدودیت سنی ندارد و اهالی برای  شرکت در آن، می توانند از طناب زنی در خانه فیلم تهیه و به ادمین کانال سراهای محله ارسال کنند: «این چالش تا پایان فروردین ماه ادامه دارد و پس از بررسی فیلم ها،  نفرات برگزیده انتخاب و جوایز به منازل برگزیدگان ارسال می شود.»

کد خبر 496336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha